FAQ
Dlaczego najpierw muszę podać adres e-mail i kod pocztowy?
Podając kod pocztowy pozwalasz nam sprawdzić czy dostarczamy pod Twój adres. Dostarczamy do blisko 2000 miejscowości w kraju, lecz kiedy Twojej zabraknie poinformujemy Cię kiedy ten stan ulegnie zmianie.
Co znajdę w Boxie?
Każdy Box zawiera wszystkie produkty potrzebne do wykonania wybranego dania samodzielnie w Twojej kuchni. Wszystkie produkty otrzymasz odmierzone adekwatnie do Twojego wyboru. Najtrudniejsze etapy dania, jak np. sosy, wywary, otrzymasz gotowe. Box zawiera także dokładną instrukcję przygotowania dania, krok po kroku.
W jakich godzinach dostarczane są Boxy?
W wybranym dniu dostawy do godz 8:00
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Za Boxy możesz zapłacić tylko przedpłatą.
Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Minimalne zamówienie to danie dla dwóch osób.
Czy mogę zamawiać w przypadku alergii (gluten, nabiał, orzechy)?
Wszsytkie dania bezglutenowe i bez nabiału oznaczamy jako “no gluten” i “lactose free”. Orzechy są natomiast wymienone w składnikach każdego dania. Prosimy o kierowanie się tymi oznaczeniami podczas wyboru dania w przypadku posiadania jakiejkolwiek z alergii.
Jak długo produkty z Boxu utrzymują swoją świeżość przed przygotowaniem?
Produkty dostarczane w Boxie powinny ulec obróbce termicznej do 48 h po dostawie. Przygotowane danie może być przechowywane w lodówce przez następne 48 h.
Co potrzebuję mieć w domu poza Boxem aby przygotować posiłki?
Do wykonania dań z Boxów wystarczą podstawowe przybory kuchenne. Przeczytaj także: Co znajdę w Boxie?
Gdzie sprawdzę obszary dostaw?
Sprawdź swój kod pocztowy i zweryfukuj dostępność usługi wypełniając formularz na stronie głównej.
W jaki sposób Boxy są zabezpieczone podczas transportu?
Wszystlkie Boxy pakujemy w warunkach chłodniczych, tzn przy temperaturze otoczenia 8 stopni celsjusza. Temperaturę Boxu utrzymujemy podczas transportu dzięki chłodniom transportowym. Produkty w Boxie paczkujemy próżniowo. Składniki jak (mięso, ryby, owoce morza) dodatkowo zabezpieczamy wkładami lodowymi i folią termiczną.
Czy dostawa jest dodatkowo płatna?
W zależności od zamówienia, dostawa może być bezpłatna. Zamówienie powyżej 200zł - dostawa bezpłatna.
Czy mogę zmienić Box przed dostawą?
Niestety nie. Można natomiast zmienić adres dostawy i czas dostarczenia na 48 h przed dostawą.