FAQ

Dlaczego najpierw muszę podać adres e-mail i kod pocztowy?

Podając kod pocztowy pozwalasz nam sprawdzić czy dostarczamy pod Twój adres. Dostarczamy do blisko 2000 miejscowości w kraju, lecz kiedy Twojej zabraknie poinformujemy Cię kiedy ten stan ulegnie zmianie.

 

Co znajdę w Boxie?

Każdy Box zawiera wszystkie produkty potrzebne do wykonania wybranego dania samodzielnie w Twojej kuchni. Wszystkie produkty otrzymasz odmierzone adekwatnie do Twojego wyboru. Najtrudniejsze etapy dania, jak np. sosy, wywary, otrzymasz gotowe. Box zawiera także dokładną instrukcję przygotowania dania, krok po kroku.

 

W jakich godzinach dostarczane są Boxy?

W wybranym dniu dostawy do godz 8:00

 

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Za Boxy możesz zapłacić tylko przedpłatą.

 

Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Minimalne zamówienie to danie dla dwóch osób.

 

Czy mogę zamawiać w przypadku alergii (gluten, nabiał, orzechy)?

Wszsytkie dania bezglutenowe i bez nabiału oznaczamy jako “no gluten” i “lactose free”. Orzechy są natomiast wymienone w składnikach każdego dania. Prosimy o kierowanie się tymi oznaczeniami podczas wyboru dania w przypadku posiadania jakiejkolwiek z alergii.

 

Jak długo produkty z Boxu utrzymują swoją świeżość przed przygotowaniem?

Produkty dostarczane w Boxie powinny ulec obróbce termicznej do 48 h po dostawie. Przygotowane danie może być przechowywane w lodówce przez następne 48 h.

 

Co potrzebuję mieć w domu poza Boxem aby przygotować posiłki?

Do wykonania dań z Boxów wystarczą podstawowe przybory kuchenne. Przeczytaj także: Co znajdę w Boxie?

 

Gdzie sprawdzę obszary dostaw?

Sprawdź swój kod pocztowy i zweryfukuj dostępność usługi wypełniając formularz na stronie głównej.

 

W jaki sposób Boxy są zabezpieczone podczas transportu?

Wszystlkie Boxy pakujemy w warunkach chłodniczych, tzn przy temperaturze otoczenia 8 stopni celsjusza. Temperaturę Boxu utrzymujemy podczas transportu dzięki chłodniom transportowym. Produkty w Boxie paczkujemy próżniowo. Składniki jak (mięso, ryby, owoce morza) dodatkowo zabezpieczamy wkładami lodowymi i folią termiczną.

 

Czy dostawa jest dodatkowo płatna?

W zależności od zamówienia, dostawa może być bezpłatna. Zamówienie powyżej 200zł - dostawa bezpłatna.

 

Czy mogę zmienić Box przed dostawą?

Niestety nie. Można natomiast zmienić adres dostawy i czas dostarczenia na 48 h przed dostawą.